Canal Ètic
A Grupo Policlínica defensam una cultura d’empresa de compliment de la legislació, així com de la normativa interna de la companyia. El canal ètic és un mitjà de Grupo Policlínica per facilitar la comunicació de possibles irregularitats que puguin suposar un incompliment normatiu. Aquesta comunicació pot ser de caràcter anònim.
Tot això es fa en compliment de la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.
Aquest canal està a disposició de proveïdors, terceres persones, socis comercials i empleats. No obstant això, aquesta plataforma no és l’adequada per a reclamacions de clients; per a aquests assumptes podeu enviar un correu electrònic a calidad@grupopoliclinica.es
Aquest canal no s’ha d’utilitzar per als drets relacionats amb la protecció de dades de caràcter personal, reclamacions o queixes d’origen comercial o sobre la satisfacció dels serveis prestats. Per a aquestes finalitats, disposau dels canals següents:
- Protecció de dades: lopd@grupopoliclinica.es
- Reclamacions, queixes o insatisfacció pels serveis prestats: calidad@grupopoliclinica.es
Aquest canal no s’ha d’utilitzar per als drets relacionats amb la protecció de dades de caràcter personal, reclamacions o queixes d’origen comercial o sobre la satisfacció dels serveis prestats.
Podeu emplenar el formulari que trobareu al canal ètic o bé podeu enviar un correu electrònic a etica@grupopoliclinica.es
Podeu presentar comunicacions de manera nominativa o anònima. En cas que la presenteu de manera nominativa se’n mantindrà la confidencialitat en tot moment. La persona afectada no serà informada de la persona que fa la comunicació.
Rebreu la justificació de recepció i la solució adoptada sempre que la comunicació sigui nominativa.